CASES

EEN GREEP UIT ONZE CASES

Renault

Een succesvolle loyaliteitscampagne met de combinatie van een kwaliteitscontrole van het auto-onderhoud en een high perceived value geschenkkaart als beloning!

MEER INFORMATIE »

Albert Heijn

Welke ticketpartner kan Albert Heijn ontzorgen in het beheer van de productgroep E-tickets en Dagjes Uit en hier een onderscheidend activatieplan voor opstellen en beheren?

MEER INFORMATIE »

Beckers

IZICO-Beckers zet een nieuw ontwikkelde ‘Scan for Points’ app succesvol in om de relatie met cafetaria’s en sportkantines te optimaliseren

MEER INFORMATIE »

DESTIL

Hoe kan Destil als distributeur een competitieve marketingstructuur opzetten met toegevoegde waarde voor preferred suppliers?

MEER INFORMATIE »

Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!