
Renault
Een succesvolle loyaliteitscampagne met de combinatie van een kwaliteitscontrole van het auto-onderhoud en een high perceived value geschenkkaart als beloning!
Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!
Touch se spécialise dans le développement et la mise en œuvre de promotions à valeur ajoutée, de programmes de fidélisation et de marketing incitatif avec lesquels les objectifs de marketing, d’acquisition, de vente et de fidélité sont atteints.
Touch Promotions is sinds 1999 gespecialiseerd in loyalty & incentive concepten, consumentenpromoties en ticketing. Werkend vanuit de full service gedachte, van concept tot realisatie, creëert Touch succesvolle alternatieven voor standaard kortingspromoties of medewerkersprogramma’s door de inzet van producten en content met een hoge belevingswaarde tegen lage kosten; added value promoties.
Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A.
Esplanade 1 – B32
1020 Bruxelles
T. +32 (0)2 -580 05 81
E. info@touchpromotions.be