Vraag vanuit Albert Heijn

Hoe kan Albert Heijn zoveel mogelijk deelnemende partijen in haar zomercampagne genereren?

Aanpak touch

  • Touch heeft meer dan 300 pretparken, dierentuinen, musea, wellnessresorts en andere uitjes in Nederland, België en Duitsland gecontracteerd
  • Touch is contracteigenaar van alle deelnemende partijen aan de Albert Heijn Uitjescampagne
  • Albert Heijn is hierbij volledig ontzorgt; alle content is volledig aangeleverd, waaronder afbeeldingen, omschrijvingen en e-tickets en voor diverse promotiematerialen op regio gepersonaliseerd

Primaire doelen

  • Brand awareness en dealfeal AH Tickets verhogen
  • De beste deal voor de AH Klant in het Uitjes- hoogseizoen

Resultaten

  • Scherpste aanbod in de markt
  • Aanzienlijk verhoogd brand awareness AH tickets

Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!