Vraag vanuit Cendris

Hoe kan Cendris de betrokkenheid onder de ruim 1.800 customer contact medewerkers verhogen, het verloop terugbrengen en de conversie stimuleren a.d.h.v. een incentive programma?

Aanpak touch

  • Lancering van het Cendris Coins Loyaliteitsprogramma in september 2018
  • Sales resultaten direct beloond met punten in plaats van 1x per maand
  • Medewerkers kunnen individueel sparen of als team
  • Cendris managers kunnen extra punten uitkeren bij extra inzet
  • Complete ontzorging van Cendris d.m.v. fullfillment, onderhoud website en platform, activatie van de doelgroep d.m.v. diverse mailings en een professionele helpdesk

Actiemechanisme

  • Loyaliteitsprogramma gericht op medewerkers o.b.v. LoyaltyPoint en high perceived value incentives
  • Extra mogelijkheden om punten te verdienen d.m.v. het behalen van de sales doelstellingen,

Resultaten

  • Een hoge mate van participatie en een merkbaar verschil op de vloer
  • Resulterend in een verlaagde uitstroom van 7% in de eerste periode na livegang
  • Medewerkers ‘denken in Cendris Coins’
Wilt u meer weten over deze case of hoe een loyalty strategie voor uw bedrijf kan bijdragen aan een verhoogde klanttevredenheid en winstgevendheid?

Neem dan contact op met onze Loyalty & Incentive specialist, Toon van Gastel

Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!