Vraag vanuit DESTIL

Hoe kan Destil als distributeur een competitieve marketingstructuur opzetten met toegevoegde waarde voor preferred suppliers?

Aanpak touch

  • Realisatie van ProPunten spaarmechanisme; een multi-vendor loyaliteitsprogramma waarbij leveranciers punten uitgeven op basis van aankopen door klanten
  • Het Destil ProPunten programma maakt gebruik van de door Touch ontwikkelde loyalty software-oplossing; LoyaltyPoint®
  • Preferred leveranciers zijn funding partners
  • Inzet van Destil ProPunten als meerwaarde voor klant en campagnetool voor leveranciers
  • Beloning extra ProPunten o.b.v. beantwoorde E-learning kennisvragen
  • Gespaarde ProPunten kunnen worden ingewisseld voor:
    • Geselecteerde Destil-producten
    • Artikelen voor de vakman, op kantoor of thuis
    • Diverse cadeau’s, belevenissen of goede doelen
    • Teambuilding evenementen op maat

Primaire doelen

  • Cross- & Upsell
  • Relatieonderhoud met leveranciers

Resultaten

  • Groeiende omzetresultaten onder actief deelnemende leveranciers
  • Verhoogde spend per customer
  • E-learning bewezen als zeer populair onderdeel

Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!