Hoe kunnen drankenhandels worden gestimuleerd tot het behalen van de gestelde Lipton Ice Tea targets?
Aanpak touch
Lipton Ice Tea Join the Game is het incentive programma waarbij de Lipton Ice Tea Rayon Managers samenwerken met drankenhandels om de gestelde omzettargets te behalen.
Wanneer het omzettarget wordt behaald gaan de drankenhandels mee op de Lipton Ice Tea Voetbalreis 2016!
Actiemechanisme
Om de drankenhandels te informeren en vooral te enthousiasmeren, heeft Touch in overleg met Unilever een speciaal kick-off pakket samengesteld in het thema Voetbalreis. Dit pakket bestaat uit een poster, voetbalmagazine en een originele EK voetbal!
Resultaten
Stijging in het slagingspercentage van de gestelde omzettargets
Merkbare enthousiaste samenwerking tussen Rayon Managers en drankenhandels
Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!