Vraag vanuit Lipton Ice Tea

Hoe kunnen drankenhandels worden gestimuleerd tot het behalen van de gestelde Lipton Ice Tea targets?

Aanpak touch

  • Lipton Ice Tea Join the Game is het incentive programma waarbij de Lipton Ice Tea Rayon Managers samenwerken met drankenhandels om de gestelde omzettargets te behalen.
  • Wanneer het omzettarget wordt behaald gaan de drankenhandels mee op de Lipton Ice Tea Voetbalreis 2016!

Actiemechanisme

  • Om de drankenhandels te informeren en vooral te enthousiasmeren, heeft Touch in overleg met Unilever een speciaal kick-off pakket samengesteld in het thema Voetbalreis. Dit pakket bestaat uit een poster, voetbalmagazine en een originele EK voetbal!

Resultaten

  • Stijging in het slagingspercentage van de gestelde omzettargets
  • Merkbare enthousiaste samenwerking tussen Rayon Managers en drankenhandels

Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!