Vraag vanuit Remark

Hoe kan Remark zich onderscheiden binnen de drogisterijbranche en de merkvoorkeur voor zijn A-merken verhogen?

Aanpak touch

  • Jaarrond campagneplanning o.b.v. 10 campagnes per jaar met verschillende thema’s
  • Campagnes afgestemd op diverse periodes in het jaar, o.a. sportvouchers, wellness vouchers, pretpark vouchers of hotel vouchers
  • Prominente plaatsing op de winkelvloer (kopstelling of actiezuil) en brede inzet van communicatiemiddelen (actiefolder, radio en online)

Actiemechanisme

  • Bij aankoop van de geselecteerde actieartikelen ontvangt de klant een added value incentive in de vorm van een giftvoucher
  • De unieke code op de giftvoucher kan geactiveerd worden op een bijbehorend platform, compleet in look en feel van het desbetreffende merk

Resultaten

  • Niet inleveren op marge, maar extra waarde toevoegen aan een product
  • Prominente plaatsing op de winkelvloer
  • Hogere doorverkoop

Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!