Hoe kan Remark zich onderscheiden binnen de drogisterijbranche en de merkvoorkeur voor zijn A-merken verhogen?
Aanpak touch
Jaarrond campagneplanning o.b.v. 10 campagnes per jaar met verschillende thema’s
Campagnes afgestemd op diverse periodes in het jaar, o.a. sportvouchers, wellness vouchers, pretpark vouchers of hotel vouchers
Prominente plaatsing op de winkelvloer (kopstelling of actiezuil) en brede inzet van communicatiemiddelen (actiefolder, radio en online)
Actiemechanisme
Bij aankoop van de geselecteerde actieartikelen ontvangt de klant een added value incentive in de vorm van een giftvoucher
De unieke code op de giftvoucher kan geactiveerd worden op een bijbehorend platform, compleet in look en feel van het desbetreffende merk
Resultaten
Niet inleveren op marge, maar extra waarde toevoegen aan een product
Prominente plaatsing op de winkelvloer
Hogere doorverkoop
Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!