Vraag vanuit Albert Heijn

Welke ticketpartner kan Albert Heijn ontzorgen in het beheer van de productgroep E-tickets en Dagjes Uit en hier een onderscheidend activatieplan voor opstellen en beheren?

Aanpak touch

  • Touch is sinds mei 2017 de officiële ticketpartner van Albert Heijn
  • Touch is merendeels verantwoordelijk voor het volledige ticketaanbod en de jaarrond campagne kalender ter invulling van het platform www.ah.nl/tickets 
  • Touch is contracteigenaar van het merendeel van deelnemende partijen aan www.ah.nl/tickets

Primaire doelen

  • Onderscheiden
  • Verrassen
  • Online en offline traffic stimuleren

Resultaten

  • Meer dan 300 dagjes uit beschikbaar
  • Jaarlijks meer dan 25 unieke en spraakmakende winkelvloercampagnes
  • Succesvolle uitjes-spaarcampagnes in 2018 en 2019

Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!