Vraag vanuit Visa

Hoe kan het gebruik van de Visa consumenten creditcard in 2016 worden gestimuleerd?

Aanpak touch

  • Om het gebruik van de consumenten creditcard te stimuleren, heeft ICS voor het jaar 2016 samen met Touch een promotie ingezet waarbij meer dan 500 prijzen worden weggegeven.
  • Touch is binnen dit programma volledig verantwoordelijk voor de invulling en fulfilment van het prijzenassortiment.

Actiemechanisme

  • Elke keer dat een klant in 2016 met een Visa Card betaalt, maakt hij kans op mooie prijzen. Iedere maand weer.
  • Prijzen variëren van kookartikelen tot cadeaukaarten en dagjes uit. Aan het eind van het jaar wordt de Droomprijs t.w.v. €10.000,- verloot.
  • Hoe vaker iemand betaalt met de Card, hoe meer kans hij maakt!

Resultaten

  • Aanzienlijk hoger gebruik van de creditcard gedurende de actieperiode

Benieuwd in welke situatie en op welk moment een consumentenpromotie of incentive het beste ingezet kan worden om de prestaties van een merk of bedrijf te verbeteren? Touch kijkt graag samen naar de mogelijkheden!