Touch biedt altijd een passende loyaliteitsoplossing; voor elke doelgroep in elke sector.
Bekijk hier enkele van onze cases:
Loyaliteitsprogramma’s stellen organisaties in staat om op structurele en eenvoudige wijze in te spelen op loyaliteitsdoelstellingen. Door bijvoorbeeld een beloning in punten of voordeel wordt de doelgroep persoonlijk geboeid, gebonden en behouden. Hiermee motiveert een loyaliteitsprogramma om in beweging te komen en het gewenste gedrag te vertonen.
Een loyaliteitsprogramma is een creatieve oplossing die de doelstellingen voor marketing, behoud en loyaliteit realiseert. Het biedt een instrument om loyaliteit te bevorderen onder klanten, medewerkers of zelfs zakelijke relaties! Hiermee blijft een merk of bedrijf structureel onder de aandacht, waardoor er een hogere mate van interactie en betrokkenheid wordt gecreëerd.
Touch se spécialise dans le développement et la mise en œuvre de promotions à valeur ajoutée, de programmes de fidélisation et de marketing incitatif avec lesquels les objectifs de marketing, d’acquisition, de vente et de fidélité sont atteints.
Touch Promotions is sinds 1999 gespecialiseerd in loyalty & incentive concepten, consumentenpromoties en ticketing. Werkend vanuit de full service gedachte, van concept tot realisatie, creëert Touch succesvolle alternatieven voor standaard kortingspromoties of medewerkersprogramma’s door de inzet van producten en content met een hoge belevingswaarde tegen lage kosten; added value promoties.
Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A.
Esplanade 1 – B32
1020 Bruxelles
T. +32 (0)2 -580 05 81
E. info@touchpromotions.be