De inzet van de juiste methode, aansluitend op de doelstellingen en doelgroep, is cruciaal voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Daarom combineert Touch kennis en operationele mogelijkheden om klanten middels een gestructureerd programma continu te prikkelen, inspireren en belonen. Touch ondersteunt organisaties met het ontwikkelen en uitvoeren van het gehele programma aan de hand van een eigen loyalty software; LoyaltyPoint®. Van het opzetten van een briefing en doelstellingen, tot het ontwikkelen van het beloningsmechanisme en de communicatie onderdelen.
80% van de consumenten geeft aan dat een loyaliteitsprogramma hun aankoopbeslissing beïnvloed
72% van alle traffic online en offline komt van loyale klanten
Een loyale klant besteed gemiddeld 5 tot 10 keer meer dan een nieuwe klant!
Touch levert creatieve loyaliteitsoplossingen voor elke sector.
Klik op onderstaande logo’s en bekijk onze succesvolle en inspirerende cases!
De introductie van een loyaliteitsprogramma vergt wel een gedegen voorbereiding. Touch ondersteunt organisaties met het ontwikkelen en uitvoeren van het gehele programma. Dit doet Touch aan de hand van een eigen loyalty software en service pakket; LoyaltyPoint®. Deze applicatie stelt organisaties in staat om op structurele wijze contactmomenten met klanten te benutten door middel van diverse triggers. Denk aan beloningen o.b.v. gewenst gedrag en spelelementen zoals kennisvragen om de betrokkenheid bij het merk of bedrijf te vergroten. Hierdoor worden consumenten geboeid, gebonden en uiteindelijk behouden. Zodoende worden klanten ware ambassadeurs voor het merk of organisatie.
Meer weten?
Geïnteresseerd in een loyaliteitsprogramma voor klanten?
Neem contact op met Toon van Gastel of bel naar 010 – 292 0666!
Touch se spécialise dans le développement et la mise en œuvre de promotions à valeur ajoutée, de programmes de fidélisation et de marketing incitatif avec lesquels les objectifs de marketing, d’acquisition, de vente et de fidélité sont atteints.
Touch Promotions is sinds 1999 gespecialiseerd in loyalty & incentive concepten, consumentenpromoties en ticketing. Werkend vanuit de full service gedachte, van concept tot realisatie, creëert Touch succesvolle alternatieven voor standaard kortingspromoties of medewerkersprogramma’s door de inzet van producten en content met een hoge belevingswaarde tegen lage kosten; added value promoties.
Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A.
Esplanade 1 – B32
1020 Bruxelles
T. +32 (0)2 -580 05 81
E. info@touchpromotions.be