CONSUMENTEN

Benut ieder contactmoment met klanten

Met een loyaliteitsprogramma voor consumenten blijven merken en bedrijven op een structurele wijze onder de aandacht bij de doelgroep. Door in te spelen op relevante contactmomenten kan er met een loyaliteitsprogramma aangestuurd worden op het gewenste gedrag. Ga daarom nu de interactie aan met klanten en vergroot de merkvoorkeur!

De inzet van de juiste methode, aansluitend op de doelstellingen en doelgroep, is cruciaal voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Daarom combineert Touch kennis en operationele mogelijkheden om klanten middels een gestructureerd programma continu te prikkelen, inspireren en belonen. Touch ondersteunt organisaties met het ontwikkelen en uitvoeren van het gehele programma aan de hand van een eigen loyalty software; LoyaltyPoint®. Van het opzetten van een briefing en doelstellingen, tot het ontwikkelen van het beloningsmechanisme en de communicatie onderdelen.

80% van de consumenten geeft aan dat een loyaliteitsprogramma hun aankoopbeslissing beïnvloed

72% van alle traffic online en offline komt van loyale klanten

Een loyale klant besteed gemiddeld 5 tot 10 keer meer dan een nieuwe klant!

Onze cases

Touch levert creatieve loyaliteitsoplossingen voor elke sector.
Klik op onderstaande logo’s en bekijk onze succesvolle en inspirerende cases!

LOYALTYPOINT®, EEN ALLROUND LOYALTY SOFTWARE & SERVICE APPLICATIE

De introductie van een loyaliteitsprogramma vergt wel een gedegen voorbereiding. Touch ondersteunt organisaties met het ontwikkelen en uitvoeren van het gehele programma. Dit doet Touch aan de hand van een eigen loyalty software en service pakket; LoyaltyPoint®. Deze applicatie stelt organisaties in staat om op structurele wijze contactmomenten met klanten te benutten door middel van diverse triggers. Denk aan beloningen o.b.v. gewenst gedrag en spelelementen zoals kennisvragen om de betrokkenheid bij het merk of bedrijf te vergroten. Hierdoor worden consumenten geboeid, gebonden en uiteindelijk behouden. Zodoende worden klanten ware ambassadeurs voor het merk of organisatie. 

Meer weten? 

Geïnteresseerd in een loyaliteitsprogramma voor klanten? 

Neem contact op met Toon van Gastel of bel naar 010 – 292 0666

Loyalty Expert - Toon van Gastel - Product Manager Loyalty - Touch Incentive Marketing

Toon van Gastel
Product Manager Loyalty