Een merk of bedrijf wil zijn wederverkopers leren kennen en meer sturing geven aan de producten die zij verkopen. Dit terwijl de meeste marketeers worstelen om onder de aandacht te blijven bij hun wederverkopers, doordat wederverkopers vanuit meerdere leveranciers benaderd worden met incentives. Touch helpt graag om een onderscheidend vermogen te creëren. Met een loyaliteitsprogramma van Touch wordt er gebouwd aan een langdurige relatie waarmee er waarde toevoegt wordt aan de samenwerking. Hierdoor wordt er gewerkt aan een constructieve samenwerking en zo maak je van zakelijke partners echte ambassadeurs!
Touch levert creatieve loyaliteitsoplossingen aan onder andere grote FMCG-merken, telecom- en energiebedrijven, elektronicaketens, petrol en financiële instellingen. Touch biedt altijd een passende loyaliteitsoplossing.
Laat je inspireren door onderstaande cases!
Geïnteresseerd in een loyaliteitsprogramma voor jouw zakelijke partners?
Neem contact op met onze loyaliteitsexpert; Toon van Gastel of bel naar 010 – 292 0666!
Touch se spécialise dans le développement et la mise en œuvre de promotions à valeur ajoutée, de programmes de fidélisation et de marketing incitatif avec lesquels les objectifs de marketing, d’acquisition, de vente et de fidélité sont atteints.
Touch Promotions is sinds 1999 gespecialiseerd in loyalty & incentive concepten, consumentenpromoties en ticketing. Werkend vanuit de full service gedachte, van concept tot realisatie, creëert Touch succesvolle alternatieven voor standaard kortingspromoties of medewerkersprogramma’s door de inzet van producten en content met een hoge belevingswaarde tegen lage kosten; added value promoties.
Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A.
Esplanade 1 – B32
1020 Bruxelles
T. +32 (0)2 -580 05 81
E. info@touchpromotions.be