Op basis van jarenlange ervaring met loyalty en incentive marketing heeft Touch LoyaltyPoint® ontwikkeld; een eigen loyalty software pakket. LoyaltyPoint® is een bewezen kwalitatieve webbased loyaliteitsoplossing. Hiermee worden organisaties in staat gesteld om op structurele wijze in te spelen op loyaliteitsdoelstellingen middels een loyaliteitsprogramma. Zo kan er meer rendement uit de doelgroep behaald worden. Deze gespecialiseerde loyalty software en service applicatie is snel en eenvoudig inzetbaar als verlengstuk van een webshop, app, intranet of als standalone oplossing!
Zet snel en gemakkelijk een compleet loyaliteitsprogramma op met deze gespecialiseerde loyalty software en service applicatie! Alle modules van deze loyaliteitssoftware zijn flexibel in te zetten. Hierdoor is een loyaliteitsprogramma op basis van LoyaltyPoint®-software altijd afgestemd op specifieke bedrijfsbehoeften. Denk bijvoorbeeld aan een loyaliteitsprogramma voor consumenten of medewerkers, een e-learning incentive programma of een keuze cadeau shop.
LoyaltyPoint® is een passende oplossing voor elke doelgroep. Het biedt een snelle time-to-market, diverse mogelijkheden tot integraties met bestaande IT platformen en uitgebreide en flexibele functionaliteiten voor zowel de gebruiker als de beheerder. Of er nu een snelle tactische marktoptie nodig is of een strategisch lange termijn-programma, Touch Incentive Marketing heeft altijd een oplossing op maat!
Een oplossing voor elke doelgroep in elke sector met de loyalty software van Touch; LoyaltyPoint®.
Laat je inspireren door enkele van onze cases!
De loyaliteitssoftware van Touch wordt op dit moment al toegepast in de sectoren Telecom, Energiemarkt, Retail, Petrol en Financiële Dienstverlening. Bedrijven als ING, Greenchoice, Remeha en Total maken succesvol gebruik van LoyaltyPoint®.
Benieuwd naar de mogelijkheden van deze loyaliteitssoftware? Vraag een gratis demonstratie of workshop aan of neem contact op.
Een loyaliteitsprogramma op basis van de in-house LoyaltyPoint®-software bestaat altijd uit een aantal vaste onderdelen, welke samen de fundering van het platform vormen. Daarnaast omvat deze loyaliteitssoftware een aantal optionele modules, zoals e-learning, gamification of marketing automation. Bekijk de modules hier!
Benieuwd hoe LoyaltyPoint® kan helpen?
Onze loyalty expert Toon van Gastel kijkt graag naar de mogelijkheden en vertelt hierbij alles over de loyalty software.
Neem contact op via toon.vangastel@touchincentive.nl of bel 010 – 292 0666.
Touch se spécialise dans le développement et la mise en œuvre de promotions à valeur ajoutée, de programmes de fidélisation et de marketing incitatif avec lesquels les objectifs de marketing, d’acquisition, de vente et de fidélité sont atteints.
Touch Promotions is sinds 1999 gespecialiseerd in loyalty & incentive concepten, consumentenpromoties en ticketing. Werkend vanuit de full service gedachte, van concept tot realisatie, creëert Touch succesvolle alternatieven voor standaard kortingspromoties of medewerkersprogramma’s door de inzet van producten en content met een hoge belevingswaarde tegen lage kosten; added value promoties.
Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A.
Esplanade 1 – B32
1020 Bruxelles
T. +32 (0)2 -580 05 81
E. info@touchpromotions.be