Tot maar liefst 70% korting op de entreeprijs bij honderden dagjes uit!
Unieke kortingen bij bekende beauty-, wellness-, en sportlocaties in Nederland
Benieuwd hoe een high perceived value promotie extra waarde aan een merk of bedrijf kan toevoegen?
Laat je inspireren door onderstaande cases!
Een high perceived value promotie is in te zetten voor nieuwe en bestaande consumenten om de call-to-action te versterken en de conversie of besteding per klant te verhogen. De onderscheidende consumentenpromoties van Touch kunnen eenvoudig online en op de winkelvloer worden uitgerold. Hierdoor is deze promotievorm gemakkelijk crossmediaal in te zetten. In combinatie met de aantrekkelijke tarieven kan de Return On Investment (ROI) hiermee aanzienlijk verbeteren. Zo wordt er niet ingeleverd op marge, maar wordt er juist waarde toegevoegd aan een product!
De propositie wordt gezamenlijk afgestemd op basis van het klantmoment en – profiel. Dit kan voor elke doelgroep in elke sector. Zo heeft Touch ook voor medewerkers een groot scala aan mogelijkheden. Tevreden medewerkers zijn productiever en innovatiever, maar hoe worden medewerkers gelukkig? Zorg dat ze erkend en beloond worden voor het werk dat zij doen! Hier leveren high perceived value producten van Touch tal van mogelijkheden. Laat medewerkers stralen en beloon bijvoorbeeld eens op basis van individuele prestaties. Dankzij het brede aanbod is er altijd een oplossing die bij de doelstellingen en medewerkers past. Geef medewerkers een boost!
Touch Promotions biedt de mogelijkheid om Tailor Made Vouchers in te zetten.
Hierbij wordt de content eenvoudig afgestemd op de persoonlijke wensen.
Denk bijvoorbeeld aan sauna- of dierentuinvouchers,
maar ook vouchers speciaal voor mannen, vrouwen of families!
Naast de high perceived value producten en het aanbod van unieke premiums, biedt Touch ook de mogelijkheid tot een structureel loyaliteitsprogramma op basis van een eigen loyalty software; LoyaltyPoint®. Hiermee kan een organisatie eenvoudig en snel en op een structurele wijze aansturen op het gewenste gedrag van de doelgroep! Zodoende worden klanten, medewerkers of zelfs zakelijke partners ware ambassadeurs voor het merk of de organisatie!
Geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende sales campagne op maat? Onze Account Director Stef Zantman weet hier alles van!
Neem contact op via stef.zantman@touchpromotions.nl of bel naar 010 – 497 1121.
Touch se spécialise dans le développement et la mise en œuvre de promotions à valeur ajoutée, de programmes de fidélisation et de marketing incitatif avec lesquels les objectifs de marketing, d’acquisition, de vente et de fidélité sont atteints.
Touch Promotions is sinds 1999 gespecialiseerd in loyalty & incentive concepten, consumentenpromoties en ticketing. Werkend vanuit de full service gedachte, van concept tot realisatie, creëert Touch succesvolle alternatieven voor standaard kortingspromoties of medewerkersprogramma’s door de inzet van producten en content met een hoge belevingswaarde tegen lage kosten; added value promoties.
Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A.
Esplanade 1 – B32
1020 Bruxelles
T. +32 (0)2 -580 05 81
E. info@touchpromotions.be