Verras klanten met een eenmalige ticketactivatie en genereer extra online of
in-store traffic
Creëer een unieke en onderscheidende propositie met een ticketcampagne
Beheer eenvoudig een eigen ticketplatform dankzij gespecialiseerde ticketing software
Benieuwd naar de verrassende ticketdeals van Touch Tickets?
Laat je inspireren door onderstaande cases!
Touch Tickets heeft een netwerk van meer dan 300 activiteitenlocaties in Nederland, België en Duitsland. Denk hierbij aan attractieparken, dierentuinen, musea, sauna’s, bioscopen en vele andere activiteiten.
Dankzij deze sterke partnerships kan Touch altijd een ticketdeal aanbieden die feilloos aansluit bij de doelstellingen, doelgroep en periode in het jaar. Hierbij garandeert Touch een unieke ticketpropositie in de afgesproken actieperiode. Dit kan een eenmalige aanbieding zijn of een grootschalige ticketcampagne.
Touch ontzorgt volledig door het uit handen nemen van de contractering van diverse uitjes, het opstellen van een (jaarrond) campagnekalender en het aanleveren van een compleet contentpakket.
Op basis van jarenlange ervaring heeft Touch een eigen ticketing software pakket ontwikkeld. Deze gespecialiseerde ticketing software biedt alle bouwstenen om snel en gemakkelijk een compleet ticketing portal op te zetten.
Touch sinds mei 2017 de officiële ticketpartner van Albert Heijn is?
Touch verzorgt de jaarrond campagnekalender voor Albert Heijn. Denk hierbij aan unieke ticketdeals met partijen zoals Disneyland® Paris, Roompot Vakanties, CenterParcs, De Beren Restaurants, Flywise en vele anderen! Daarnaast is Touch volledig verantwoordelijk voor de grootschalige zomercampagne waar klanten sparen voor het 2e kaartje gratis bij meer dan 300 verschillende uitjes.
Geïnteresseerd in een spraakmakende ticketdeal voor jouw doelgroep? Onze Account Manager Stef Zantman vertelt je graag meer!
Touch se spécialise dans le développement et la mise en œuvre de promotions à valeur ajoutée, de programmes de fidélisation et de marketing incitatif avec lesquels les objectifs de marketing, d’acquisition, de vente et de fidélité sont atteints.
Touch Promotions is sinds 1999 gespecialiseerd in loyalty & incentive concepten, consumentenpromoties en ticketing. Werkend vanuit de full service gedachte, van concept tot realisatie, creëert Touch succesvolle alternatieven voor standaard kortingspromoties of medewerkersprogramma’s door de inzet van producten en content met een hoge belevingswaarde tegen lage kosten; added value promoties.
Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A.
Esplanade 1 – B32
1020 Bruxelles
T. +32 (0)2 -580 05 81
E. info@touchpromotions.be