Exclusieve B2B verkooprechten Touch

Sinds Juni 2016 heeft Touch de exclusieve B2B verkooprechten van de Diner Jaarkaart verworven.

De Diner Jaarkaart is sinds 1999 actief in Nederland. Houders van de card krijgen een jaar lang 25% korting op de volledige rekening bij meer dan 1.000 aangesloten restaurants. Het voordeel kan oplopen tot velen honderden Euro’s per jaar. Met honderdduizenden kaarthouders is Diner Jaarkaart veruit het grootste en bekendste restaurant kortingsprogramma van Nederland. Naast een volledig nieuwe website is de Diner Jaarkaart ook digitaal te verkrijgen via de Diner Jaarkaart app.

Diner Jaarkaart Plus biedt een uitgebreid programma aan mogelijkheden. Van een Diner Jaarkaart met het logo van uw organisatie tot aan de gehele facilitering van uw klanten- of bedrijfscard. Hiermee is de Diner Jaarkaart met uitstek geschikt voor incentive marketing én als loyalty tool! De kaart is in te zetten voor de volgende aspecten:

  • Personeelsincentive
  • Acquisitie
  • Klantbeheer en klantbehoud

WAAROM DE DINER JAARKAART?

  • Positieve associatie van uw doelgroep met uw bedrijf bij ieder gebruik van de Diner Jaarkaart
  • Uitbreiding klantenkring door positieve referenties van de gebruikers van uw Diner Jaarkaart
  • Stimulering herhalingsaankopen/bezoeken doordat u ‘on top of mind’ bent bij uw relaties
  • Actueel; U laat zien mee te denken met uw medewerkers/klanten in kostenbewustzijn
  • Een duidelijke meerwaarde én vooral onderscheidend ten opzichte van uw concurrenten
  • Sympathiek communicatiemiddel
  • Klantenbinding middels incentive
  • De kaart is subtiel aan te passen met uw logo

Bent u ook enthousiast geworden en wilt u meer weten over de mogelijkheden van de Diner Jaarkaart voor uw doelgroep? Neem dan gerust contact op met Rick Haak.

Meer nieuws van Touch!